  • Data: 2011-08-05 13:24:35
    Temat: Re: Sklep internetowy - koszty manipulacyjne
    Od: "Selektor" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ogólne wyjaśnienie dla kilku promili społeczeństwa:
    Mam świadomość tego, że 99,99% z państwa to wyjaśnienie
    nie jest potrzebne, ale robię to wyłącznie dla porządku,
    aby uściślić moje pytanie.

    Przelewy mam zamiar wykonywać drogą elektroniczną a to
    znaczy, że kosztów paliwa, stania w kolejce czy bardziej
    wyuzdanych perwersji raczej uniknę, uwzględniając, że jest
    rok 2011. W związku z powyższym raczej chodzi mi wyłącznie
    o koszty o których wspomniałem powyżej.

    Wyjaśnienie dla wszystkich zainteresowanych:
    Proszę również przyjąć, że koszt przelewu z mojego banku na rachunek
    odbiorcy, jeżeli rachunek odbiorcy znajduje się w innym banku,
    jest niezerowy.

    Pozdrawiam
    Selektor