  • Data: 2002-02-04 23:52:40
    Temat: Re: Skanowanie portów
    Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cudny wrote:

    > Badania dowiodły że jak człowiekowi długo się wmawia że białe jest czarne to
    > wkońcu w to uwierzy...........
    To nie jest przeciez tak.
    Definicja barw pochodzi z umowy spolecznej, jak i ligwistyka obiektowa.

    parafrazując w Twoim przypadku jest podobnie -
    > masz tam w głowie jakąś przedziwną teorię (nawet nie jedną), która na
    > wszelkie sposoby i za wszelką cenę bronisz.....przez co dochodzisz do
    > absurdu..........a za tym również cała ta dyskusja.

    Jak na razie, zaden absurd nie zostal stwierdzony, a teoria jest na tyle
    silna, ze sie sama broni,
    gdyz nie jest bytem abstrakcyjnym, a standardem obowiazujacym w krajach
    zachodnich i po drugiej i trzeciej stronie Atlantyku.
    To nie jest zreszta zadna moja teoria a jedynie kopia opisu
    rzeczywistosci z krajow rozwinietych.

    > A że szkoda mego życia na absurd i inne tego typu rzeczy grzecznie się z
    > Panem Ekspertem żegnam.
    > ROTFL
    Wielkiej straty nie bedzie.

    Niemniej nadal czekam na publiczne przeprosiny i odwolanie oszczerstw o
    klamstwach i przeinaczaniu faktow
    albo okazanie dowodow w formie cytatow .

    Dlugo czekac nie bede.
    Zatem wyznaczam ostateczny termin na godz 24.00 we wtorek dnia
    5.02.2002.

    Jacek