  • Data: 2002-02-04 13:31:43
    Temat: Re: Skanowanie portów
    Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MaXxX wrote:

    > Czyli ja, ponieważ nie pozwoliłem wpisać mojego numeru telefonu do książki
    > telefonicznej, mogę skarżyć każdego kto do mnie zadzwoni, nawet gdy mu sam dam
    > wizytówkę?
    Dokladnie. Ale odwrotnie.
    Jak mu dasz wizytowke to zaprosiles go do dzwonienia.
    A gdy nie mial wizytowki to pytasz skad wzial twoj numer.

    > To niech będzie mottem tej dyskusji :DDDDDDDD
    > Facet, to naprawdę lšduje gdzieś w moich sigach :DDDDDDDDDDDDDD

    To raz jeszcze.
    Zabezpieczenie ktore nie zabezpiecza tez jest nazywane zabezpieczeniem,
    ale faktycznie nie zabezpiecza,
    czyli jest rzekomym zabezpieczeniem i nie rozni sie zatem w skutecznosci
    od braku zabezpieczen.

    > Leży na ulicy kartka papieru.
    > Nie moja.
    > Nie mam pisemnego zezwolenia na jej przeczytanie.
    > W takim razie nie mam prawa jej podnieść i przeczytać???

    > Zabiera w celu przywłaszczenia - czyli, w celu odebrania jej właścicielowi.
    > Informacje się kopiuje bez usuwania oryginału. Odpada.
    Nie odpada.
    Gdyby odpadalo to wlasnosc intelektualna pozostala by bez ochrony.
    Informacja skopiowana zostaje na materialny nosnik, zatem staje sie
    rzecza ruchoma a niekoniecznie dalej wirtualna.

    > Ale na początku swoich praw nie znasz.
    Dokladnie.
    Na poczatku nie masz zadnych praw.

    > Wpisujesz login: "anonymous" - i jeżeli Cię serwer wpuszcza, to znaczy, że
    > masz prawa dostępu, jeżeli nie, to nie masz, i dalsze próby zalogowania się
    > będą próbą włamania. Proste.
    Niekoniecznie.
    Serwer moze limitowac liczbe uzytkownikow, jednoczesnie zalogowanych
    i mozesz miec prawo dostepu a nie zostac wpuszczonym
    i dlatego kolejne proby logowania nie beda uznane za usilowanie
    wlamania.
    Bardzo czesto nie laduja sie strony www z zagranicy i dopiero
    wielokrotne proby skutkuja zaladowaniem sie konkretnej strony.

    Koniec