  • Data: 2012-07-25 20:30:45
    Temat: Re: Sfałszowany podpis na umowie telekomunikacyjnej
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.07.2012 17:56, Marcin Kuczera pisze:

    > NO powiadomiony o nieważnej umowie z powodu podrobienia podpisu, nadal
    > uparcie wystawiający faktury - wyłudza pieniądze.

    Niekoniecznie.

    Nie wiadomo, czy do tego który wystawia faktury dotarła informacja od
    "ja". Jeżeli dotarła - to ten musiałby uznać ją za wiarygodną, nie
    zapomnieć o tym, nie zgubić itd... żeby było przestępstwo.

    Jeżeli jednak on tej wiadomości nie dostał, ewentualnie dostał ale
    zgubił, zapomniał, ewentualnie nie zgubił ale zignorował bo uznał że
    jest to niewiarygodna informacja - nie ma (na mój laicki i nieprawniczy
    nos) tutaj nic do roboty dla prokuratora. W sensie - zostaje dla
    prokuratora tylko temat podrobionego podpisu.

    p. m.