  • Data: 2012-07-25 23:22:28
    Temat: Re: Sfałszowany podpis na umowie telekomunikacyjnej
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.07.2012 23:12, ja pisze:

    > No dobrze, ale policjant, który zgłosił się po oryginał rzekomej umowy i
    > wniosku WLR przecież nie wpadł tam na kawę i o pogodzie pogadać.

    Wpadł po oryginał rzekomej umowy.

    > Domyślam się, że musiał mieć jakieś umocowanie z prokuratury z
    > uzasadnieniem. To nie wystarczy?

    Nie wiem. Ale nawet jeżeli to uzasadnienie jednoznacznie wskazuje na to
    że umowa jest sfałszowana, to jak już wspomniałem, ten kto wystawia
    faktury niekoniecznie musi o tym wiedzieć.

    Bo może być słaba komunikacja w firmie, może nawalić system komputerowy
    a może wreszcie system komputerowy autonomicznie wystawiać faktury.

    Oszustwo/wyłudzenie będzie wtedy, kiedy ktoś albo explicite wystawi
    twoją fakturę, wiedząc o tym że nic się im od Ciebie nie należy bo umowa
    jest sfałszowana, albo jeżeli świadomie nie wprowadzi informacji do
    systemu, po to żeby więcej zarobić.

    Wyobrażasz sobie udowodnienie powyższego?

    p. m.