  • Data: 2012-07-26 00:16:23
    Temat: Re: Sfałszowany podpis na umowie telekomunikacyjnej
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.07.2012 23:35, ja pisze:

    > A tego nie mogę skwitować "I don't give a shit"? Obiło mi się o uszy
    > pojęcie takie jak przestępstwo nieumyślne (niezawinione?). Nie pasuje do
    > sytuacji?

    Przestępstwo nieumyślne mi się obiło o uszy. IMHO nie pasuje do
    wyłudzenia i ogólnie do tej sytuacji.

    Zaś przestępstwo niezawinione to dla mnie oksymoron.

    > Nie, ale wiem jaka jest różnica między złożeniem zawiadomienia o
    > dokonaniu przestępstwa a zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia
    > przestępstwa ;->.

    Ale po co składać zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa,
    skoro nic z tym się dalej nie stanie, ze względu na wyżej opisaną
    niemożnośc udowodnienia umyślności czynu?

    p. m.