  • Data: 2012-07-25 22:24:54
    Temat: Re: Sfałszowany podpis na umowie telekomunikacyjnej
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Kuczera wrote:

    > Jak dla mnie - nie reklamować.
    > Reklamacje jest dla abonenta, a skoro Twój ojciec umowy nie podpisał, to
    > abonentem nie jest.
    > Tyle.
    >
    > To co ja bym zrobił, poszedł do TP i zgłosił przeniesienie numeru z NO
    > do TP i podpisanie nowej umowy z TP.
    > W ten sposób ojciec zabezpieczy sobie prawo do numeru.
    >
    > A równoległym torem - zgłoszenie popełnienia przestępstwa i przesłanie
    > kopi zgłoszenia do NO z informacją aby darowali sobie wysyłanie faktur.

    Aa, żeby wyjaśnić kwestię przenoszalności. Taka operacja jest jak
    najbardziej możliwa (powrót z powrotem do TP).
    Operatora biorcy nie obchodzi absolutnie to czy klient jest związany z
    operatorem dawcą jakąś umową terminową czy też nie. Nawet operator
    biorca nie ma w prawie zapisanego żądania zerknięcia do takiej umowy.
    Tak więc przychodzi klient, oświadcza że to jego numer, na tej podstawie
    operator biorca podpisuje odpowiednie kwity które wysyła też do
    operatora dawcy. Dochowuje terminów żeby nowy klient nie miał problemów,
    ale dało by się to zrobić w terminie 2 tygodni, zawsze - oczywiście z
    konsekwencjami dla klienta za zerwanie umowy przed terminem wypowiedzenia.

    A później ów NO będzie się szarpał z klientem, który i tak zgłosił
    sprawę podrobienia podpisu którą wygra bez problemu.

    Jest jednak jedno małe ale - sądy elektroniczne (czy jak się też to
    zwie), jeżeli NO się tam zgłosi, a oszukany klient nie zareaguje w
    odpowiednim czasie to może się to skończyć egzekucją komorniczą.

    Marcin