eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)? › Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
    Subject: Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <a...@w...eu> <s56igk$ccf$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <1lqy2dzy7jben.10k7rzhmb5uwh$.dlg@40tude.net>
    <s56lu2$12m5$1@gioia.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s59d17$1cpj$1@gioia.aioe.org>
    <60788188$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <s5b87q$1lq6$1@gioia.aioe.org>
    <607fcdbd$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <607fe202$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <607feed8$0$538$65785112@news.neostrada.pl> <s5osk8$16a$1@gioia.aioe.org>
    <607ffeb1$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>
    <s5panq$17ta$1@gioia.aioe.org>
    <60803d2e$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <s5r26s$18vs$1@gioia.aioe.org>
    <60811ab8$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <s5r7fo$1bfj$1@gioia.aioe.org>
    <60812df9$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <s5rbnl$1b39$1@gioia.aioe.org>
    <608169e5$0$24051$65785112@news.neostrada.pl>
    <s5rrkl$1c98$1@gioia.aioe.org>
    From: Kviat
    Date: Thu, 22 Apr 2021 16:10:40 +0200

    > Tylko, co za idiota kicha w maskę.

    "oraz chroni użytkownika przed kropelkami wydzielanymi przez innych ludzi".
    Czytanie ze zrozumieniem nie jest twoją mocną stroną.

    > zapadają tak samo, jak inni, tylko każdy ma inne "choroby zawodowe". Po
    > prostu wybiera się mniejsze zło, tak jak w przypadku lakiernika.

    https://www.medonet.pl/koronawirus/to-musisz-wiedzie
    c,koronawirus--maseczki---najwieksze-bledy--mity--tl
    umaczy-pulmonolog,artykul,75213646.html

    data publikacji: 26.02.2021, 19:33

    Konsultacja merytoryczna: Lek. Aleksandra Witkowska
    Dr hab. Tadeusz M. Zielonka
    specjalista chorób płuc i chorób wewnętrznych, pracuje w Katedrze i
    Zakładzie Medycyny Rodzinnej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Jest
    Przewodniczącym Koalicji Lekarzy i Naukowców na rzecz Zdrowego Powietrza

    "A co z osobami, które nie wiedzą, że są zakażone, bo nie mają objawów?
    Na ulicach wciąż można zobaczyć ludzi, którzy jednak maseczek nie mają.

    Tak naprawdę nie wiemy, kto jest chory. Słuszne jest więc stwierdzenie,
    że jest niemoralne czy nieetyczne nienoszenie maseczki, bo nie wiemy,
    czy nie jesteśmy zakażeni. W tym momencie narażamy naszych rodaków na
    zakażenie, nie wiedząc o tym. Wynika z tego jedno: że wszyscy powinniśmy
    nosić maseczki."

    Przeczytaj, ZE ZROZUMIENIEM, całość.

    Ten film dokumentalny, o którym wcześniej wspomniałem, jest właśnie o
    takich osobach jak ty. Wpisujesz się w ten schemat idealnie. Podobny
    sposób argumentacji, negowanie faktów i nic cię nie przekona, że czarne
    jest czarne, a białe jest białe.

    Pozdrawiam
    Piotr