eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)? › Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
  • Data: 2021-05-13 18:06:43
    Temat: Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.05.2021 o 11:38, J.F pisze:

    > No, moze i ma to pewien sens. Jak 90% przechoruje - w tym bezobjawowo,
    > to roznosic nie bedzie.
    > Ale wsrod nich bedzie ten 1% zgonow ... jakby znikomy zysk.

    Jest zysk - ci z grup ryzyka są ostrożniejsi i większość zakażeń będzie
    wsród aktywnych społecznie czyli tych statystycznie odporniejszych. A u
    nich śmiertelność będzie niższa.

    Zresztą łatwo policzyć - minister mówił, że zbadali i wyszło że 55% ma
    przeciwciała. Oznacza że przesli lub się zaszczepili. Przynajmniej 1
    dawkę dostało 28%. Czyli 27% uzyskało w sposób naturalny.
    Przechorowanych będzie więcej, bo część już przeciwciał nie ma jeśli
    chorowali dawniej niż pół roku, część zaszczepionych przechorowała, ale
    pomińmy. 27% z 37 to 10,26M. Zmarło 77k to 0,75%. W praktyce będzie
    mniej, bo to co napisałem wyżej. Z drugiej strony masz sporą liczbę
    zgonów pobocznych wynikających z lockdownu i zaorania służby zdrowia.

    > Tym niemniej pierwsza fala jakos tam nam sie zmniejszyla.
    > Lato? Upalne w tamtym roku?

    To żadna fala nie była. Popiedółka. A pewnie chodziło o lockdown i
    przebywanie w lato na otwartym powietrzu.

    > No wlasnie mam tu watpliwosci, czy inna teorie ... zalapiesz malo, to
    > czy ta mala ilosc zdola uklad odpornosciowy pobudzic?

    Raczej tak. Inaczej każdy musiałby po prostu przechorować. Albo się
    zaszczepić.

    > Ale przeciez to sie namnaza, wkrotce bedzie w czlowieku duzo.

    Chyba że wcześniej limfocyty wpiedolą:P Jakby to było tak że jedna
    cząstka wirusa i już jesteś nosicielem, to wszelkie rezimy sanitarne
    byłyby bez sensu.

    --
    Shrek