  • Data: 2020-03-22 09:13:35
    Temat: Re: Sąd umorzył sprawę ,,króla" wnuczkowej mafii
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-20 o 17:03, J.F. pisze:

    > Wiec ta decyzja sadu jest chyba prawidlowa, tylko jakas dziwnie pozna
    > ... pytanie na ile prawidlowe byly poczynania prokuratora i policjantow,
    > ze zrobili dwie sprawy.

    No i tu jest pies pogrzebany.

    W prokuraturze nie liczy się kaliber sprawy, tylko jak długo ona trwa.
    Najlepsza jest sprawa, która się kończy zanim się zacznie.
    Statystyka jest najważniejsza, tj. ilość załatwionych spraw i czas ich
    trwania.

    W tym wypadku zamiast połączyć dwie sprawy Hossa do jednego postępowania
    (co zapewne spowodowałoby jego wydłużenie), ze względów statystycznych
    wybrano wariant, że prowadzimy 2 sprawy o podobne czyny popełnione w tym
    samym okresie, bo wówczas jedna z nich skończyłaby się szybciej
    skierowaniem aktu oskarżenia.

    A tym czasem sąd osadzając pierwszą zakończoną sprawę pierdolnął wyrok
    przyjmując czyn ciągły, tj. art. 12 k.k., co zresztą zrobił IMHO
    słusznie w świetle obowiązującego prawa (ułomnego w tym zakresie według
    mnie). Tym samym zamknął w zasadzie drogę prokuraturze drogę do
    kontynuacji drugiego śledztwa czyniąc je w zasadzie bezcelowym.

    Należałoby się tez przyjrzeć dacie zamknięcia przez prokuraturę
    pierwszego śledztwa, bo jeśli jest ona zbieżna z końcem okresu
    statystycznego, to wtedy wszystko jest jasne.

    Tak o to po raz kolejny statystyka i głupota Ministerstwa
    Sprawiedliwości i Prokuratury Krajowej wygrała w prokuraturze ze
    sprawiedliwością.

    --
    Sonn