  • Data: 2005-03-15 11:08:40
    Temat: Re: Sąd Pracy - potrzebny adwokat z Poznania
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Tue, 15 Mar 2005 04:26:40 GMT,
    mixer <c...@w...pl> screamed:
    > Czyzby? Jakich? Nie mam prawa oskarzyc nieuczciwego pracodawce o
    > naduzycia wobec pracownika?

    Jakich naduzyc? Gdzie to wyczytales?

    > Oczywistych naduzyc?

    Pytanie jak wyzej? Gdzie dowody?

    > Pracodawce oglaszajcego
    > sie PUBLICZNIE w sieci?

    Oglaszajacego swoj problem z ordynarnym pracownikiem.

    > No to do sadu mnie... Zobaczymy czy jest to jedyna pracownica tak
    > potraktowana. I z pewnoscia potencjalni klienci beda zainteresowani
    > wewnetrznymi informacjami klienta maglowanymi publicznie. Powodzenia.

    Pracownicy to nie swiete krowy - pracodawca ma prawo zwolnic pracownika.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 12:07:24 user up 10551 days, 0:02, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Forgive your enemies, but don't forget their names.