  • Data: 2005-03-15 11:09:40
    Temat: Re: Sąd Pracy - potrzebny adwokat z Poznania
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piaskowski, Rafal wrote:

    > Wpisałem rzeczywisty powód czyli brak dyscypliny pracy.

    To śliskie. Przydałyby się wcześniejsze pisemne upomnienia itp. Jakby
    była dokumentacja, to możnaby nawet dyscyplinarkę delikwentce
    wpakować...
    Zresztą, wszystko ci powie radca/adwokat którego najmiesz, bedzie miał
    pełny wgląd w papiery, i może coś wymyśli.
    Na szybko, to możesz zajrzeć na stronę:
    http://www.prawo.lex.pl/korporacje2/noteList.do?idZa
    w=03&idWoj=15

    i coś wybrać, zadzwonić kontrolnie do paru kancelarii. Dowiedzieć się o
    ceny, zobaczyć, może ktoś się podejmie "za koszty".
    Chyba że pieniądze nie grają roli, to wziąć dużą kancelarię - ale to
    też nie daje gwarancji, że będzie dobra. Przydzielą jakiegoś aplikanta
    ;-)

    --
    Pozdro
    Massai