  • Data: 2005-03-15 12:45:06
    Temat: Re: Sąd Pracy - potrzebny adwokat z Poznania
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Piaskowski, Rafal" <R...@d...com> popełnił 15 mar 2005 na
    pl.soc.prawo utwór
    news:6F916FF9414FD04E8C6760168F49FA8E02D3F6DC@mailse
    rver.domdata.depfa-
    it.com:

    > Ja pracuje w tej firmie i ona nie ma nic wspólnego z moją sprawą. Nie
    > pisałem zresztą z konta firmowego, nie wiem skąd ten gostek wziął dane
    > firmy.

    Podałeś dane, które zapewne zapodał np. googlowi, być może otrzymał:

    http://66.102.9.104/search?q=cache:uRskC6WITQEJ:augu
    styna.pl/news/article.p
    hp3%3Fid%3D47008%26group%3Dpl.rec.turystyka.zorganiz
    owana+Rafa%C5%82+Piasko
    wski&hl=pl&lr=lang_pl
    - nie chodzi o ten odnośnik, połamany bo to tylko przykład.

    Wtedy pisałeś z adresu w firmowej domenie, dalej już poszło.
    Życzę sukcesu w udupieniu faceta, bo walnął, ot-tak sobie, od czapy,
    przekonany zapewne o wymaginowanej anonimowości w inecie.
    Mam nadzeję, że w związku z tym nie miałeś w firmie nieprzyjemności.

    --
    pozdro
    poreba