  • Data: 2005-03-16 01:53:56
    Temat: Re: Sąd Pracy - potrzebny adwokat z Poznania
    Od: diana <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Otto Falkenstein wrote:

    > A masz jakiekolwiek dowody na to?

    Na co? Na to ze jest kretaczem? Jego posty sa dowodem

    > Które mógłbyś przedstawić w sądzie,
    > gdy zostaniesz oskarżony

    Dowdoy to przedstawia oskarzenie. My wyrazamy opinie o osobie
    dzialajacej publicznie chroniona jako wolnosc wypowiedzi.

    > o publiczne pomówienie i pozwany o
    > odszkodowanie?

    ROTFL Jakie pomowienie? Kretacz to pomowienie? Gdzie konczyles prawo?
    Odcinajac kupony z Gazety Wyborczej?

    > Prawo do ochrony dobrego imienia także jest prawem
    > konstytucyjnie chronionym.

    Dobre imie to ma moja suczka. Biznesmen z Poznania musi na nie
    zapracowac. Wlasnie to zrobil ujawniajac w swoich postach.

    > A wiesz, ze jeżeli to okaże się nieprawdą,

    Nieprawda co? Ze jest kretaczem? Przeciez to Piaskowski sam napisal.

    > a potencjalni klienci z tego
    > powody nie kupią u niego to ty będziesz musiał za to zapłacić?

    ROTFL

    I pewnie Piaskowski zechce te durna "teorie" testowac na koszt wlasny?

    > Naruszyłeś konstytucyjne prawo do ochrony dobrego imienia dzieciaku. I
    > nie myśl, że to, że siedzisz w Jersey City, NJ daje ci jakiekolwiek
    > większe prawa, o immunitecie nie wspominajac.

    Zaprzeczasz sam sobie Otto. Osoba publiczna, czyli samodzielnie
    oglaszajacy sie biznesmen z Poznania nie podlega ochronie jako osoba
    publiczna.