  • Data: 2006-04-09 08:09:56
    Temat: Re: Sąd Pracy
    Od: leszek<m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "leszek" napisał w wiadomości
    > jeszcze
    > procesowanie
    > wnioski ?

    > Nie ma gdzie się odwoływać już. Można wystąpić jedynie o kasację.
    > Ale nie podałeś dlaczego nie przyznano emerytury, znając przyczynę, można by
    > coś doradzić. Czy za mały staż, czy wiek nieodpowiedni?
    >
    > Sprawa dotyczy wcześniejszej emerytury górniczej ( treść przepisu art.34 ust. 1
    Ustawy z dnia 17 . 12 . 1998 r.o emeryturach i rentach z FUS. Dz. U. Nr. 162 poz.
    1118 . - w moim przypadku jest to art. 34. ust. 2. ). ZUS wyliczył mi 22 lata
    pracy górniczej, pracy równorzędnej z pracą górniczą , i okresów zaliczalnych do
    pracy górniczej, w tym pracy o której mowa w art.36 ust. 1. 15 lat i3 miesiące.
    Oprócz tego okresu , który wyliczył ZUS pracowałem ponad 3 lata przy drążeniu
    tunelu jako górnik pod ziemią gdzie wykonywałem moim zdaniem pracę górniczą .
    Gdyby Zus zaliczył mi ten okres pracy przy drązeniu tunelu spełniałbym warunki do
    otrzymania emerytury górniczej.

    -> http://usenet.pomocprawna.info