  • Data: 2011-01-03 17:46:52
    Temat: Re: SM BOBOLICE olewa mnie ciepłym moczem ...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/3/2011 9:52 AM, MariuszM wrote:

    > Zacznij od tego lektury tego:
    > http://www.sn.pl/orzecznictwo/uzasadnienia/ik/I-KZP-
    0008_10.pdf

    > Proponuję zwrócić szczególną uwagę na uprawnienia Straży Miejskiej jako
    > uprawnionego oskarżyciela, tj. kierowania wniosku o ukaranie do sądu
    > wobec właściciela pojazdu, który odmówił wskazania, komu powierzył do
    > kierowania pojazd i nie przyjął mandatu.
    >
    > Powodzenia.

    jezu, ale sie naprodukowali.

    przy czym sedzia orzekajac nie musi sie do tego orzecznictwa stosowac i
    czesc sedziow stwierdza, ze albo nie podpada pod art 97 KW, albo
    stwierdza małą szkodliwosc społeczną i spuszcza sprawe do koszta.
    Ale tego sie nie wie, dopoki sie przed obliczem wysokiego sadu nie
    stanie, co nawet przy wygranej sprawie bedzie kosztowało wiecej niz sam
    mandat, szczegolnie jak sie ten mandat należał.