  • Data: 2011-01-03 18:27:12
    Temat: Re: SM BOBOLICE olewa mnie ciepłym moczem ...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/3/2011 12:15 PM, PioPio wrote:

    > Pytanie zasadnicze - czy ja jako właściciel samochodu musze miec prawo jazdy i
    > znać kodeks drogowy?

    a pieszy musi czy nie?

    wystarczy taka podpowiedz?

    > Z tego co się orientuję to raczej nie.

    raczej tak.
    niesety obowiązują cię wszystkie ustawy, anwet te o których nie masz
    zielonego pojęcia.

    > Przynajmniej nie muszę mieć prawa jazdy
    > co do kodeksu to pewnie nieznajomość prawa nie zwalnia mnie z jego
    > przestrzegania.

    no własnie

    > To rozumiem. Mam tylko wątpliwość, że zgodnie z prawem można skazać osobę
    > niewinną tylko dlatego, że nie wskaże winnego.

    czyli jest winna.
    ona nie jest winna przekroczenia predkosci, bo sprawcy nie wykryto.
    ona jest winna wykroczenia z kodeksu wykroczen w zwiazku z art 78.4 PORD
    czyli niewskazania osoby mimo nalożonego na nią takiego obowiązku

    jak nie wywiesisz flagi mimo, ze masz taki obowiazek, to tez jestes
    winny niewinny.

    alt.pl.napisz.do.kasi.