  • Data: 2011-01-03 19:27:12
    Temat: Re: SM BOBOLICE olewa mnie ciepłym moczem ...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-03 17:51, witek pisze:

    > o przepisie wiedziec i sie do niego przygotowac, wiedzac, ze w
    > kazdej chwili mozesz zostac zapytany komu dales samochod.

    Ale ja wskazuję kto prowadził, któraś z osób na pokładzie.

    Dla ułatwienia, prowadzić mogła albo kobieta, albo 2 mężczyzn, i
    potrzebuję więcej informacji ... bo a nuż zmienialiśmy się
    minutę wcześniej/później.

    Przejazd z nad morza do centrum polski, człek może być zmęczony,
    i poprosić o zmianę ...

    Ja nie chcę uniknąć odpowiedzialności - ja próbuję ustalić kto
    odpowiedzialność winien ponieść, a jest mi to uniemożliwiane. Do
    tego wmawia mi się na psp, że należy mi się mandat "za
    utrudnianie" ustalenia.

    Ależ ja próbuję właśnie ustalenie przebiegu zdarzenia UŁATWIĆ !
    6008