  • Data: 2003-03-28 18:49:22
    Temat: Re: SKUP Butelek - "a ma pan paragon ?" i co odpowiedziec ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 28 Mar 2003 p...@p...onet.pl wrote:
    [...to pisał Gregory...]
    >+ > Kazdy sklep ma obowiazek przyjac takie opakowania, jakie ma w asortymencie,
    >+ > natomiast nie musi zaplacic za te opakowania szklane, na ktore nie
    >+ > przedstawisz paragonu.
    >+
    >+ OK dobra zgadzam się, ale na czym opierasz swoje twierdzenie ?
    >+ Interesuje mnie konkretna regulacja.

    http://www.mos.gov.pl/1akty_prawne/ustawy/opakowania
    .html
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_020404/p
    rawo/prawo_a_3.html
    (i w treści link do ustawy)

    Jest obowiązek przyjmowania, nie ma obowiązku zapłacenia "tyle
    ile zapłaciłeś u konkurencji". Przeglądając googlem (sam byś przejrzał :>)
    widziałem opisy przypadków zwracania kaucji w wysokości: 1 grosz.

    pzdr, Gotfryd