    From: adam <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwiazanie umowy o prace - kpina jakas!
    Date: Fri, 06 Jun 2014 09:38:42 +0200

    ???
    Czyta, tylko trudno zrozumieć o co Ci chodzi.

    > Co masz na myśli? Co *powiedzieli* w trakcie wypowiadania że sądzisz że
    > wypowiadają Ci umowę inną niż ta którą masz z nimi zawartą?

    No właśnie. Co Ci w końcu wypowiedzieli?

    A w ogóle, to trzy Twoje posty i trzy dość agresywne. W stosunku do
    ludzi od których oczekujesz pomocy. Jak zatem układają Ci się stosunki w
    pracy?
    Coś mi się zdaje, że szef miał już czegoś dość i Cię zwolnił. A do umowy
    terminowej nie potrzebne jest uzasadnienie, więc kolejne pisma nic Ci
    nie dadzą.
    Gdyby coś to masz jeszcze PIP.