  • Data: 2006-08-04 15:17:40
    Temat: Re: Róznica ceny produktu w sklepie a na stronie internetowej.
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "gasper" <g...@p...comp> napisal w wiadomosci
    news:eavkgr$l94$1@inews.gazeta.pl...
    > cena w internecie jest wiazaca w internecie :-)
    > u mnie w sklepie jest tak samo - sklepy w necie sa nizsze niz na miejscu - ale
    > mozna zamówic przez net i odebrac w sklepie
    > to chyba najlepsze rozwiazanie

    hehe, mialem podobny przypadek. Zachodze do sklepu, a oni mi daja 2x wieksza
    cene niz jest na www. Jak powiedzialem, ze zamówie przez www to bede chcial
    odebrac osobiscie. Uzyskalem odpowiedz, ze nie ma takiej mozliwosci, bo wysla
    kurierem. Jak to uslyszalem, powiedzialem 3 slowa: Ide do konkurencji. Od razu
    obnizyli cene, nawet nizsza niz na www. :)