  • Data: 2006-08-05 20:52:21
    Temat: Re: Róznica ceny produktu w sklepie a na stronie internetowej.
    Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    A według mnie nie. W regulaminie nie ma ani jeden wzmianki explicite
    informującej, że ceny w postaci "nasza cena" odnoszą się
    wyłącznie do sprzedaży przez internet. To, co księgarnia zakłada
    sobie implicite to ich sprawa. Moim zdaniem księgarnia świadomie nie
    informuje w sposób klarowny o różnicy cenowej między zakupem
    bezpośrednim a "wirtualnym". W ten sposób zwabia nieświadomego
    klienta do księgarni, który albo dokonuje zakupu albo niego rezygnuje
    z niego. W obu wypadkach zostaje nabity w butelkę. W pierwszym bo
    przepłaca, w drugim, bo traci czas.

    ethxale