  • Data: 2006-08-06 10:58:36
    Temat: Re: Róznica ceny produktu w sklepie a na stronie internetowej.
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    e...@g...com napisał(a):
    > A według mnie nie. W regulaminie nie ma ani jeden wzmianki explicite
    > informującej, że ceny w postaci "nasza cena" odnoszą się
    > wyłącznie do sprzedaży przez internet. To, co księgarnia zakłada
    > sobie implicite to ich sprawa. Moim zdaniem księgarnia świadomie nie
    > informuje w sposób klarowny o różnicy cenowej między zakupem
    > bezpośrednim a "wirtualnym". W ten sposób zwabia nieświadomego
    > klienta do księgarni, który albo dokonuje zakupu albo niego rezygnuje
    > z niego. W obu wypadkach zostaje nabity w butelkę. W pierwszym bo
    > przepłaca, w drugim, bo traci czas.

    Zauważ, że w regulaminie ("Jak kupować?", "Formy płatności") nie ma
    wzmianki o możliwości odbioru osobistego, wiec nie rozumiem w czym problem.

    To ze ceny są różne, no cóż, może to nie jest najlepiej świadczące o tej
    księgarni, jednak, nie ma przepisu który nakazywałby identyczne ceny w
    sklepie i sklepie internetowym.
    Zresztą bystra osoba zauważy, że to sklep INTERNETOWY bo wszelkie
    informacje odnosza się do transakcji przeprowadzonych przez internet.
    Wiec nie mozna we wlasnych domyslach traktowac strony jako katalogu
    oferty ksiegarni-sklepu.

    Zreszta, nie jest to jedyna ksiegarnia, nikt nie nakazuje zakupow
    wlasnie w niej.

    pozdrawiam,
    Przemek O.