eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRekojmia - pytanie / problem [?] › Re: Rekojmia - pytanie / problem [?]
  • Data: 2002-06-15 08:17:12
    Temat: Re: Rekojmia - pytanie / problem [?]
    Od: "rusio" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ok! Wilekie dzieki wszystkim ktorzy mi pomogli! Od poniedzialku zaczynam
    dzialac!

    Jeszcze raz dzieki!
    Pozdrawiam!

    Rusio


    Użytkownik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:6...@n...onet.pl...
    > Witam z tej strony Dominik
    >
    > Moim daniem są trzy drogi którymi można starać się zmierzać do rozwiązania
    > sprawy.
    >
    > 1/ Korzystanie dalej z uprawnień w ramach reklamacji, i powołanie się na
    fakt
    > niezaradności gwaranta - tylko w dokumencie gwarancyjnym należy sprawdzić
    czy
    > została przewidziana ewentualność odstąpienia od umowy, oraz na jakich
    > zasadach, najczęściej określona ilość nieudanych napraw.
    >
    > 2/ Można potraktować sytuację iż w ramach reklamacji naprawa nie
    doprowadziła
    > do usunięcia wady i bezpośrednio przejść w reżim rękojmi, co da Ci
    możliwość
    > żądania odstąpienia od umowy (rzecz oznaczona co do gatunku) nie będziesz
    więc
    > musiał przyjmować kolejnych napraw - tylko ze musisz się liczyć z tym że
    > przyjmujący będzie kwestionował fakt wystąpienia wady - w Twoim przypadku
    > podstawą do tego będą adnotacje poczynione w książce gwarancyjnej przy
    > ostatniej naprawie reklamacyjnej gdzie napisano ze sprzęt jest sprawny -
    więc
    > moim zdaniem nieodzownym będzie oddanie sprzętu do rzeczoznawcy -
    >
    > 3/ Trzecie rozwiązanie, wymyślone przeze mnie. Czy opisywałeś w zgłoszeniu
    > reklamacyjnym na czym wada polega, czy nazwałeś ją ? Oraz czy serwis przy
    > ostatniej adnotacji poczynionej w książce uczynił wpis, o treści iż ta
    wada
    > którą nazwanej została usunięta ? Jeśli tak to rewelacja - skoro sprzęt
    wg.
    > nich jest sprawny w chwili odbioru, oznacza to że wada z jaką przychodzisz
    > ponownie jest wada nową, jednak w Twoim przekonaniu nadal to jest ta stara
    o
    > ile dobrze rozumiem ale lepiej aby była traktowana jako NOWA - zgłoś jak
    gdyby
    > nigdy nic, iż sprzęt jest wadliwy, możesz nazwać wadę, tylko nie tak samo
    jak
    > pierwszym razem przy reklamacji ! Zarządzaj odstąpienia od umowy powołując
    się
    > na uprawnienia wynikające z rękojmi - zaznacz koniecznie, iż sprzęt
    reklamowany
    > był już wcześniej naprawiany, czego potwierdzeniem jest dokument
    gwarancyjny.
    > Termin wykrycia wady - albo podaj datę po odbiorze sprzętu po ostatniej
    > naprawie reklamacyjnej, albo w trakcie użytkowania - takie stwierdzenie.
    Poza
    > tym nie podawaj nr tel o czym mówiłem wcześniej ani nie zgadzaj się na
    inne niż
    > pisemne powiadomienie o rozpatrzeniu reklamacji - najlepiej nic się nie
    odzywaj
    > co do tego jeśli oni zaczną ten temat nie mam telefonu powiedz, jeśli każą
    Ci
    > przyjść do sklepu dowiedzieć się w sprawie, wysłuchaj ich ale NIC nie
    podpisuj
    > gdzie będzie o tym mowa, albowiem mają 14 dni od zgłoszenia reklamacyjnego
    z
    > dostarczonym towarem na rozpatrzenie (w ciągu tego terminu muszą dać Ci
    info o
    > reklamacji pisemnie, na podany adres, więc go podaj chyba że zgodzisz się
    > inaczej o czym pisałem powyżej nie rób tego ) może się zdażyć że będą
    naciskali
    > na przedłużenie tego terminu pamiętaj skuteczne jest tylko przedłużenie na
    > które Ty pisemnie wyraziłeś zgodę. Więc uważaj co podpisujesz.
    >
    > No i cóż pozostaje nam czekać - nie mogą zablokować Ci ządania odstąpienia
    od
    > umowy poprzez naprawę bo to jest rzecz oznaczona co do gatunku - więc w
    grę
    > wchodzi wymiana na nowy tel NIEZWŁOCZNA - lub obniżenie ceny, nie
    usunięcie
    > wady - ALE POWIEM CI ze to cze boje o to z Rzecznikiem praw Konsumentów -
    > stojąc po stronie poroducenta - więc troche jestem niekonsekwentny bo saam
    > przeciwstawiam się swoim przekonaniom,
    >
    > Ha no i jeszcze kwestia odszkodowania ewentualnego za to iz musiales
    placic
    > abonament a nie miales mozliwosci korzystania z uslug - no i rozwiazanie
    um ale
    > nad tym musze sie zastanowic
    >
    > i...@h...pl
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1