eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRekojmia - pytanie / problem [?] › Re: Rekojmia - pytanie / problem [?]
  • Data: 2002-06-15 10:52:50
    Temat: Re: Rekojmia - pytanie / problem [?]
    Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Wszystko pieknie, tylko jak udowodnic sprzedawcy niezaradnosc gwaranta?
    > Przeciez sprzedawca musi zobaczyc ze telefon rzeczywiscie nie dziala - a on
    > sie np. nie zresetuje w salonie. Przeciez nie uwierzy mi na slowo honoru ze
    > "telefon nie dziala" ! Musi wykazywac widoczne wady, a moj takich nie ma.
    > Pojde do salonu, pokaze karte gwarancyjna, pokaze telefon, a koles mi powie
    > ze przeciez wszystko jest ok!
    >
    > I co wtedy?
    >

    Widzisz tutaj bede TWARDY jesli jest wada to rzeczoznawca ja wykryje, jesli jej
    nie wykryje mozesz oddac do inego, a jesli nadal nei wykryje nic no to tracisz
    powazny punkt oparcia.

    Najlepiej zglos sie do PIHu albo do federacji konsumentow ich postepowanie
    zawsze jest PRO konsumenckie do bulu producentow wiec - poleca Ci rzeczoznawce.
    ALe cierpliwie moim zdaniem powinienes zlozyc koleny wniosek i czekac 14 dni
    zapewne uznaja ze nie ma wady, i zglaszasz sie wtredy do rzeczoznawy, i
    ponownie reklamacja, zamecz ich - JESLI OCZYWISCIE TA WADA JEST :-) sorki za
    sceptycyzm ale staram sie jak moge byc sprawiedliwym



    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1