    From: "MIX-NET" <hk@.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja z tytulu niezgodnosci towaru z umowa.
    Date: Mon, 2 Apr 2012 12:28:19 +0200

    Użytkownik "MIX-NET" <hk@.pl> napisał w wiadomości
    news:jlai0c$oa2$1@inews.gazeta.pl...

    > Zobaczymy co bedzie jutro. Niestety dalej nie mam pewnosci, czy w
    > przypadku stwierdzenia usterki przez serwisanta moge zadac zwrotu gotowki
    > od sklepu, czy tez musze sie zdac na ich naprawe. Ustawa jest dosyc nie
    > jasna w tym punkcie.

    Dzisiaj do mnie dzwonili z serwisu AMICA, ze termin ktory wyznaczl sklep na
    reklamacje jest nie realny! Czyli prawdopodobnie nie przyjada. Uparlem sie,
    ze ja mam wyznaczony termin na papierze i tego maja sie trzymac, jednak
    serwis AMICI znowu gra na czas. Ja mam to gdzies. Do 14 dni sklep musi sie
    ustosunkowac do pisma. Czas gra na moja korzysc. Bede informowal na biezaco.
    Moze ktos w przyszlosci bedzie madrzejszy w walce z serwisami.

    MIX-NET