eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja towaru - a kompletność wyposażenia › Re: Reklamacja towaru - a kompletność wyposażenia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "topjes" <n...@d...rady>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja towaru - a kompletność wyposażenia
    Date: Thu, 9 Dec 2004 10:59:24 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 19
    Message-ID: <cp97vt$jk1$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cp174p$48i$1@inews.gazeta.pl> <cp945u$1l$1@news.onet.pl>
    <cp94p4$i24$5@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: ikar.gl.digi.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1102586685 20097 213.227.72.87 (9 Dec 2004 10:04:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Dec 2004 10:04:45 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-User: krzykowal
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:262060
    [ ukryj nagłówki ]

    > Odpowiedni to nie znaczy taki, jakisobie wymyslil sprzedajacy..
    > Normalny uczciwy serwisant potrafi bez swojego dostawcy stwierdzic,
    > ze rzecz jest wadliwa i zcy da sie usterke usunac..

    Mało tego - ten serwisant od razu stwierdził, że płyta jest uszkodzona. I ja
    naprawdę rozumiem, że Ustawa nie precyzuje terminu wymiany - więc jedyne co
    mogę zrobić to czekać. Tylko, że mógł bez problemu mi tę nieszczęsną płytę
    wymienić. A w świetle Ustawy poszedłby roszczaniem zwrotnym do hurtownika, u
    którego kupił. Ale musiało by mu się chcieć.

    I pytanie do kolegi fi5h. Kupiłeś telewizor za 5 tys. Zgubiłeś pilota, a po
    tym w telewizorze coś się psuje. I co Ty na to? Też jesteś taki przekonany,
    że bez pilota nie da rady? Przychodzisz do serwisu a gościu na to "Panie,
    bez pilota ja tego panu w ogóle nie przyjmę" A dokładnie to ja usłyszałem w
    serwisie - NIE PRZYJĘLI mi w ogóle tego sprzętu. No i co Ty na to?

    pzdr
    topjes

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1