eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja towaru › Re: Reklamacja towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 20 Jul 2013 23:36:48 +0200
    From: m <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686 on x86_64; rv:17.0) Gecko/20130620
    Thunderbird/17.0.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja towaru
    References: <ks88ki$v9s$1@node2.news.atman.pl> <Pine.WNT.4.64.1307181113070.968@quad>
    <ksetpj$939$1@news.task.gda.pl>
    In-Reply-To: <ksetpj$939$1@news.task.gda.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <51eb02f0$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.104.251
    X-Trace: 1374356208 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1269 83.20.104.251:47978
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:724989
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 20.07.2013 23:00, Marek Dyjor pisze:
    >>> Sprawa dotyczy elektroniki kupionej w hipermarkecie na działalność
    >>> gospodarczą. Sprzęt się popsuł i hipermarket przyjął reklamację -
    >>> wysłał urządzenie do producenta do naprawy gwarancyjnej. Po miesiącu
    >>> sprzęt wrócił, ale nadal nie do końca działał. Przyjęto kolejną
    >>> reklamację i procedura się powtarza. Oczywiście market nie dostarczył ze
    >>> sprzętem żadnych ogólnych warunków określających np. czas trwania
    >>> tego typu akcji.
    >>> Czy istnieją jakieś ogólne warunki, pozwalające np. odstąpić od
    >>> umowy w przypadku przeciągających się napraw
    >>
    >> Będzie kłopot.
    >> Przysługuje rękojmia, w art.560 KC jest "niezwłocznie".
    >> Sprzedawca będzie twierdził że te 2 m-ce to "niezwłocznie" :>
    >> Ale w zasadzie jest to jedyna "zasad ogólna" na którą można
    >> by się powołać.
    >
    > Powiedz mi kurcze czemu takie gówno sie wstawia do przepisów...
    >
    > podobnie jest przeciez przy konsumenkim korzystaniu z niezgodnosci z
    > umową, też termin nieokreslony.
    >
    > Czy tak cieżko wpisać 14 dni i koniec.

    Wpisać to i 1 dzień bardzo łatwo.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1