eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja towaru › Re: Reklamacja towaru
  • Data: 2013-07-20 23:00:57
    Temat: Re: Reklamacja towaru
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > On Thu, 18 Jul 2013, Maciek wrote:
    >
    >> Witam
    >>
    >> Sprawa dotyczy elektroniki kupionej w hipermarkecie na działalność
    >> gospodarczą. Sprzęt się popsuł i hipermarket przyjął reklamację -
    >> wysłał urządzenie do producenta do naprawy gwarancyjnej. Po miesiącu
    >> sprzęt wrócił, ale nadal nie do końca działał. Przyjęto kolejną
    >> reklamację i procedura się powtarza. Oczywiście market nie dostarczył ze
    >> sprzętem żadnych ogólnych warunków określających np. czas trwania
    >> tego typu akcji.
    >> Czy istnieją jakieś ogólne warunki, pozwalające np. odstąpić od
    >> umowy w przypadku przeciągających się napraw
    >
    > Będzie kłopot.
    > Przysługuje rękojmia, w art.560 KC jest "niezwłocznie".
    > Sprzedawca będzie twierdził że te 2 m-ce to "niezwłocznie" :>
    > Ale w zasadzie jest to jedyna "zasad ogólna" na którą można
    > by się powołać.

    Powiedz mi kurcze czemu takie gówno sie wstawia do przepisów...

    podobnie jest przeciez przy konsumenkim korzystaniu z niezgodnosci z umową,
    też termin nieokreslony.

    Czy tak cieżko wpisać 14 dni i koniec.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 20.07.13 23:36 m
  • 22.07.13 11:01 Maciek

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1