eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja towaruRe: Reklamacja towaru
  • Data: 2013-07-20 23:36:48
    Temat: Re: Reklamacja towaru
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 20.07.2013 23:00, Marek Dyjor pisze:
    >>> Sprawa dotyczy elektroniki kupionej w hipermarkecie na działalność
    >>> gospodarczą. Sprzęt się popsuł i hipermarket przyjął reklamację -
    >>> wysłał urządzenie do producenta do naprawy gwarancyjnej. Po miesiącu
    >>> sprzęt wrócił, ale nadal nie do końca działał. Przyjęto kolejną
    >>> reklamację i procedura się powtarza. Oczywiście market nie dostarczył ze
    >>> sprzętem żadnych ogólnych warunków określających np. czas trwania
    >>> tego typu akcji.
    >>> Czy istnieją jakieś ogólne warunki, pozwalające np. odstąpić od
    >>> umowy w przypadku przeciągających się napraw
    >>
    >> Będzie kłopot.
    >> Przysługuje rękojmia, w art.560 KC jest "niezwłocznie".
    >> Sprzedawca będzie twierdził że te 2 m-ce to "niezwłocznie" :>
    >> Ale w zasadzie jest to jedyna "zasad ogólna" na którą można
    >> by się powołać.
    >
    > Powiedz mi kurcze czemu takie gówno sie wstawia do przepisów...
    >
    > podobnie jest przeciez przy konsumenkim korzystaniu z niezgodnosci z
    > umową, też termin nieokreslony.
    >
    > Czy tak cieżko wpisać 14 dni i koniec.

    Wpisać to i 1 dzień bardzo łatwo.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1