eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, naprawa w serwisie...Re: Reklamacja, naprawa w serwisie..
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.intelink.p
    l!newsfeed.neostrada.pl!news.ats.pl!not-for-mail
    From: gollum <n...@u...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja, naprawa w serwisie..
    Date: Wed, 11 Jun 2008 14:34:16 +0200
    Organization: news.ats.pl
    Lines: 38
    Distribution: pl
    Message-ID: <g2ogo8$1vn5$1@news.ats.pl>
    References: <g2j7va$790$1@news.ats.pl> <g2jhkp$1dvf$1@news2.ipartners.pl>
    <g2jv1o$bik$1@news.onet.pl> <g2k12a$sdh$1@inews.gazeta.pl>
    <g2lsq7$13je$1@news.ats.pl> <g2lvg1$a2s$1@news.onet.pl>
    <g2o6a3$1sbv$1@news.ats.pl> <g2og4h$uf2$1@news.onet.pl>
    Reply-To: n...@u...pl
    NNTP-Posting-Host: dhcp.ats.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.ats.pl 1213187656 65253 81.15.165.3 (11 Jun 2008 12:34:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Jun 2008 12:34:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.14 (Windows/20080421)
    In-Reply-To: <g2og4h$uf2$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:537584
    [ ukryj nagłówki ]

    > Nawet nie zakładałem, że pracujesz w firmie państwowej i laptop był dla
    > nich!
    > Prywatny laptop może być używany przez Ciebie w DG (prywatnej) lub do
    > wykonywania innych umow (zlecenia, o dzieło).

    Laptop jest używany wyłącznie w celach prywatnych - czy to dostatecznie
    rozwiewa Twoje wątpliwości?

    > A co ma gwarant do odpowiedzialności sprzedawcy? Równie dobrze co HP
    > mogłeś złosić to CANON-owi.
    > Pytanie podstawowe: z jakiego tytułu chesz reklamować towar?

    Podejrzewam, że z niezgodności towaru z umową. Dwukrotna naprawa
    gwarancyjna (na podstawie faktu, iż notebook był dwa razy wysłany do
    serwisu HP, a nie do sprzedawcy) nie przyniosła oczekiwanego skutku -
    usunięcia usterki.
    Ale chyba jak coś się psuje, najpierw się wysyła do serwisu, prawda? Nie
    mogłem przypuszczać, że po dwóch naprawach sprzęt nadal będzie niesprawny.

    >> Sklep twierdzi, że producent jest gwarantem i do niego należy zawsze
    >> zgłaszać wszelkie usterki.
    >
    > Jak chcieli pozbyćsięproblemu, to tak powiedzieli. A Ty nie znając
    > swoich praw dałeś się najprawdopodobniej się zbyć.

    Nie dałem się zbyć, pogooglałem trochę, i w efekcie sprzęt z odpowiednim
    pismem pojechal do Komputronika, a nie do HP. Licząc od dnia
    wczorajszego, mają jeszcze 13 dni na odpowiedź.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1