eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, naprawa w serwisie... › Re: Reklamacja, naprawa w serwisie...
  • Data: 2008-06-27 11:10:23
    Temat: Re: Reklamacja, naprawa w serwisie...
    Od: gollum <n...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Kupiłem notebooka (w X.2007). W kwietniu nie chciał się włączyć.
    > Wysłałem do serwisu producenta, po 14 dniach przyjechał z powrotem.
    > Niestety, nadal uszkodzony. Odesłałem. Dziś wrócił. Uszkodzony. Nie mam
    > siły się dalej bawić w kotka i myszkę, chcę oddać sprzęt i żądać zwrotu
    > pieniędzy. Mogę? Na jakiej podstawie?
    >
    > Jeśli to w czymś pomoże, notebook jest marki HP.

    I ciąg dalszy sprawy. Sprzedawca nie odpowiedział (nie ustosunkował się
    do żądań) w ciągu ustawowych 14 dni. Co teraz?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1