eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, naprawa w serwisie... › Re: Reklamacja, naprawa w serwisie...
  • Data: 2008-06-12 12:33:45
    Temat: Re: Reklamacja, naprawa w serwisie...
    Od: gollum <n...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Pytam bo widzialem juz kilka modeli HP w ktorych wystepowal problem nie
    > wlaczania sie komputera. Zeby go uminac trzeba bylo wyjac i wlozyc
    > baterie.

    Nie do końca jest to niewłączanie się. Dioda POWER się zapala,
    wentylator zaczyna pracować, przy starcie nawet próbuje odczytać coś z
    cd-romu, a matryca pozostaje czarna. Nawet jeśli za którymś razem uda
    się odpalić bios (na zasadzie loterii, aczkolwiek udaje się to co 10-12
    raz), to zwykle po kilku-kilkunastu sekundach matryca także "czernieje".
    Nie jest to też problem z podświetleniem matrycy, bo w ogóle nie pracuje
    dysk. Serwis testował notebooka na dysku systemowym (pomimo, że mój
    oryginalny także mieli). Uszkodzenie dysku też wykluczam, bo po
    podłączeniu go do innego kompa pracuje bez problemów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1