eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, naprawa w serwisie...Re: Reklamacja, naprawa w serwisie..
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.intelink.p
    l!newsfeed.neostrada.pl!news.ats.pl!not-for-mail
    From: gollum <n...@u...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja, naprawa w serwisie..
    Date: Tue, 10 Jun 2008 14:41:57 +0200
    Organization: news.ats.pl
    Lines: 29
    Distribution: pl
    Message-ID: <g2lsq7$13je$1@news.ats.pl>
    References: <g2j7va$790$1@news.ats.pl> <g2jhkp$1dvf$1@news2.ipartners.pl>
    <g2jv1o$bik$1@news.onet.pl> <g2k12a$sdh$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: n...@u...pl
    NNTP-Posting-Host: dhcp.ats.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.ats.pl 1213101703 36462 81.15.165.3 (10 Jun 2008 12:41:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 10 Jun 2008 12:41:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.14 (Windows/20080421)
    In-Reply-To: <g2k12a$sdh$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:537401
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Pod warunkiem:
    >> 1. że jest konsumentem

    Konsumentem jestem, laptop nie był kupowany na firmę.

    >> 2. usterkę wykrył po 9 kwietnia (na dzień dzisiejszy); na reklamację
    >> ma 2 miesiące o stwiedzenia tej niezgodności

    Usterka została wykryta wcześniej, najpierw próbowałem telefonicznie
    uzyskać informację, jak rozwiązać ten problem. Zresztą wówczas był
    problem, że laptop podczas pracy na baterii po kilkunastu minutach
    przestawał reagować - robił się czarny ekran. Dopiero po około 2
    miesiącach przestał się w ogóle włączać.

    > a że minęło pół roku to jeszcze będzie musiał udowodnić, że wada
    > istniała w momencie zakupu

    Na stronie HP w profilu jest cała historia zgłoszeń, sięga ona grudnia
    2007 roku.


    Pytanie: z żądaniem zwrotu gotówki zwracać się do sprzedawcy
    (Komputronik), czy do producenta i gwaranta (HP)?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1