    From: gollum <n...@u...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja, naprawa w serwisie..
    Date: Tue, 10 Jun 2008 14:41:57 +0200

    >> Pod warunkiem:
    >> 1. że jest konsumentem

    Konsumentem jestem, laptop nie był kupowany na firmę.

    Usterka została wykryta wcześniej, najpierw próbowałem telefonicznie
    uzyskać informację, jak rozwiązać ten problem. Zresztą wówczas był
    problem, że laptop podczas pracy na baterii po kilkunastu minutach
    przestawał reagować - robił się czarny ekran. Dopiero po około 2
    miesiącach przestał się w ogóle włączać.

    > a że minęło pół roku to jeszcze będzie musiał udowodnić, że wada
    > istniała w momencie zakupu

    Na stronie HP w profilu jest cała historia zgłoszeń, sięga ona grudnia
    2007 roku.

    Pytanie: z żądaniem zwrotu gotówki zwracać się do sprzedawcy
    (Komputronik), czy do producenta i gwaranta (HP)?