    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Subject: Re: Reklamacja mieszkania
    Date: 16 Jun 2005 07:13:02 GMT

    In article <1cy7fxryyzgx4$.jnrsdmjvdch2.dlg@40tude.net>, Adam74 wrote:
    > Dnia 15 Jun 2005 10:56:19 GMT, Renata Gołębiowska nabazgrał(a):

    > Juz z nimi rozmawialem, nie potrafili mi pomoc ;((

    To dziwne, bo mam znajomą, której sporo pomogli. Chodziło o ocenę
    projektu, na podstawie, którego zbudowano blok i o podpowiedzi co
    dalej. Co prawda zapamiętałam tylko nazwę (LWZH) i wiem, że działo się
    to w W-wie, ale nie jestem pewna, że jest to to samo, co na podanej
    stronie, choć wiele wskazuje na to, że tak.

    Renata