eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, kto rozpatrujeRe: Reklamacja, kto rozpatruje
  • X-Received: by 10.140.28.136 with SMTP id 8mr30619qgz.15.1458723900788; Wed, 23 Mar
    2016 02:05:00 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.28.136 with SMTP id 8mr30619qgz.15.1458723900788; Wed, 23 Mar
    2016 02:05:00 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.us.feeder.erje.net!news.glorb.com!y89no8849947qge.0!news-out.google.com!b22n
    i1192qge.1!nntp.google.com!y89no8849943qge.0!postnews.google.com!glegroupsg2000
    goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 23 Mar 2016 02:05:00 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <nctjhd$di$2@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.212.242.200;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 91.212.242.200
    References: <b...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <ncoa8i$ghj$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <ncoo1i$v91$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <ncopeu$1c7$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <ncoq9l$2mg$1@node1.news.atman.pl>
    <56f07c24$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
    <ncqs01$51v$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <ncqt6i$68f$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <ncqv31$n7o$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <ncr0ei$oi8$1@node2.news.atman.pl> <ncrtv3$e42$1@mx1.internetia.pl>
    <ncs0fj$blo$1@node1.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <nctjhd$di$2@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 23 Mar 2016 09:05:00 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:754695
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 23 marca 2016 09:18:54 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Pisałeś, że masz odpowiedź, że reklamacja nie dotarła do >odpowiedniej osoby.
    Przestań lawirować
    Reklamacja dotarła do firmy na co mam potwierdzenie a że oni sobie życzą żebym
    jeszcze papierową wersję dostarczył do sklepu to wg mnie nie ma znaczenia. I o to
    było pytanie a ty wymyślasz sto pobocznych problemów. Wyślesz reklamację listem do
    tmobile np. to co Ciebie obchodzi cZy list odbierze sekretarka czy inny portier. Ich
    problemem jest aby przesyłka dotarła do odpowiedniego działu.
    >
    > Z braku szczegółów, o które prosiłem, po dalsze porady szukaj kogoś innego.
    Od Ciebie rady nie uzyskam- to już ustaliliśmy.
    Ale pisać Tobie nie zabronię przecież;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1