eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - jaki czas na odpowiedź sprzedawcy? › Re: Reklamacja - jaki czas na odpowiedź sprzedawcy?
  • Data: 2005-01-17 10:43:49
    Temat: Re: Reklamacja - jaki czas na odpowiedź sprzedawcy?
    Od: Operator wtryskarki <o...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik g...@p...onet.pl napisał:
    > Witam!
    > Proszę o pomoc w nw. sprawie:
    > Kupuje urządzenie, które po miesiącu pada. Oddaję to do sprzedawcy w ramach
    > reklamacji. Ile czasu ma sprzedawca by odpowiedzieć mi czy uznaje, bądź nie ową
    > reklamację? Wiadomo, że sprzedawca wyśle to urządzenie do producenta który z
    > kolei dokona ekspertyzy.
    > Słyszałem coś o 2 tygodniowym terminie, w którym musi zdążyć sprzedawca z
    > odpowiedzią, w przeciwnym razie "z mocy prawa" zostaje uznana reklamacja. Ale
    > oczywiście moge się mylić...
    > W miarę możliwości proszę i info.
    > Pozdreawiam
    > Greo.
    >
    >
    2 tygodnie-taki jest termin ale .... dni roboczych czyli w praktyce nie
    wlicza sie weekendow, dodatkowo proponuje przeczytac karte gwarancyjna -
    w wiekszosc napisane jest, ze termin moze ulec przedluzeniu jezeli jest
    potrzeba sprowadzenia czesci. W praktyce po kilku dniach wiadomo czy
    sprzedawca uznaje reklamacje czy nie. W teorii roznie to bywa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1