eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja a opakowanieRe: Reklamacja a opakowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja a opakowanie
    Date: Mon, 12 Sep 2011 09:51:02 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 22
    Message-ID: <j4kdl4$eio$1@news.onet.pl>
    References: <0...@b...poznan.pl>
    <4e65d026$0$3499$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1109061115380.2196@quad>
    <4e65ea3a$0$3506$65785112@news.neostrada.pl> <j44q4j$u4h$1@news.onet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1109061439210.3716@quad> <j4553j$f03$1@news.onet.pl>
    <j459rj$55u$1@mx1.internetia.pl> <Pine.WNT.4.64.1109062111540.696@quad>
    <a...@m...cs.put.poznan.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1109090014100.1552@quad>
    <b...@m...cs.put.poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: aqo162.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1315813860 14936 83.17.174.162 (12 Sep 2011 07:51:00 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Sep 2011 07:51:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.24) Gecko/20100228
    Thunderbird/2.0.0.24 Mnenhy/0.7.6.0
    In-Reply-To: <b...@m...cs.put.poznan.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:687719
    [ ukryj nagłówki ]

    Maseł pisze:
    >> Jakoś nie dziwię się, że sprzedawca nie jest chętny obsługiwania
    >> roszczeń wobec towarów których on *nie* sprzedał.
    >
    > tez mnie to nie dziwi - jest wiele przedmiotow tego typu, ktore:
    > - sa male,
    > - zapakowane tak, ze bez zniszczenia opakowania nie da sie na nich
    > nakleic stickera,
    > - naklejony sticker odpadlby po 2 dniach uzytkowania
    > - do tego nie posiadaja numerow seryjnych
    > (na przyklad pendrajwy i inne duperele). Wiec nakleja sie sticker na
    > opakowaniu, do tego liczy sie na to, ze niewielkie jest
    > prawdopodobienstwo, ze klient ma identyczny produkt kupiony gdzie
    > indziej i przyjdzie z "naszym" opakowaniem i "nienaszym" produktem....

    A teraz - jaka różnica będzie między posiadaniem faktury/paragonu
    wystawionego na zakup tego urządzenia, a stikerem? Jaką stiker daje
    przewagę przy chęci zrobienia podobnego oszustwa?

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1