eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja a opakowanieRe: Reklamacja a opakowanie
  • Data: 2011-09-08 20:42:16
    Temat: Re: Reklamacja a opakowanie
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-09-06 21:13, Gotfryd Smolik news pisze:
    > On Tue, 6 Sep 2011, John Kołalsky wrote:
    >
    >> Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    >>
    >>> Tylko, że to już nie ma sensu - bo to jest "nic nie dająca warstwa
    >>> pośrednia", wystarczyłoby w takim wypadku w bazie zapamiętać numer
    >>> z urządzenia. Takie rozwiązanie nic nie daje.
    >>
    >> To masz właśnie taką mobilną bazę danych na opakowaniu.
    >
    > Z ust mi wyjąłeś - właśnie zrobili sobie bazę rozproszoną :D
    > Z ich p. widzenia - mniej podatną na *ich* awarie.
    > Aczkolwiek przyznaję, że u co rozsądniejszych sprzedawców
    > działa to tak, że sticker stickerem, ale tak naprawdę
    > numer jest w bazie.

    A jest taka firma produkujaca dyski na (na "Sea*"), dla ktorej numer z
    obudowy dysku jest wystraczajacy do tego, zeby rozpoczac postepowanie
    gwarancyjne (a i gwaranacja na te dyski jest 5-letnia). Po prostu w
    razie awarii wklepujesz numer seryjny dysku na ich www, wyswietla ci sie
    info o czasie trwania gwaranacji na ten dysk i link do etykietki ktora
    masz wydrukowac i po zapakowaniu dysku do kartonika (dowolnego, ale
    bezpiecznego dla dysku) naklejasz ta etykiete na dysk i zanosisz na
    poczte...

    Pozdro

    Maseł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1