  • Data: 2011-09-08 20:55:37
    Temat: Re: Reklamacja a opakowanie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Co było tym oryginalnym opakowaniem? Pudełko kartonowe czy jakieś
    > plastikowe coś. Czy gdzieś była załączona informacja że na opakowaniu
    > znajdują się identyfikatory produktu?

    Oryginalnym opakowaniem było pudełko kartonowe z wkładką plastikową.
    Informacji takowej nie widziałem, aczkolwiek nie zaprzeczam ze była.
    Po prostu stwierdziłem, ze skoro mam potwierdznie zakupu (fakturę) oraz
    jeżeli na dysku jest coś opisane jako s/n: 5353466546546546 to nic więcej
    potrzebować nie będę.

    Reasumując - rozumiem, że iść do nich i reklamować z tytułu rekojmi
    upierając się, że pudełko w tym przypadku nie ważne, a jak potrzebują
    potwierdzenia, że ten konkretny egzeplarz kupiłem u nich to mająnumer
    seryjny.

    A co do warunków gwarancji - nie wiem - poza fakturą nic nie dostałem, może
    gwarancja była w pudełku... :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka