  • Data: 2011-09-09 12:50:53
    Temat: Re: Reklamacja a opakowanie
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Owszem, bo oni udzielają gwarancji na *wszystkie* takie dyski.
    > Ich dyski.

    Jasne - chodzilo mi tylko o pokazanie, ze nie zawsze do roszczen z
    tytulu gwarancji potrzebne jest pudelko, czy dowod zakupu....

    > Jakoś nie dziwię się, że sprzedawca nie jest chętny obsługiwania
    > roszczeń wobec towarów których on *nie* sprzedał.

    tez mnie to nie dziwi - jest wiele przedmiotow tego typu, ktore:
    - sa male,
    - zapakowane tak, ze bez zniszczenia opakowania nie da sie na nich
    nakleic stickera,
    - naklejony sticker odpadlby po 2 dniach uzytkowania
    - do tego nie posiadaja numerow seryjnych
    (na przyklad pendrajwy i inne duperele). Wiec nakleja sie sticker na
    opakowaniu, do tego liczy sie na to, ze niewielkie jest
    prawdopodobienstwo, ze klient ma identyczny produkt kupiony gdzie
    indziej i przyjdzie z "naszym" opakowaniem i "nienaszym" produktem....

    Pozdro

    Maseł