  • Data: 2010-04-02 13:09:25
    Temat: Re: Rejestracja samochodu cz 2
    Od: "Papa5merf" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał:

    > Problem w tym, że nikt nie ma obowiązku takiej definicji stworzyć.
    > Skoro ustawodawca się danym pojęciem posługuje, to znaczy iż
    > uznał ją za zrozumiałą. Taka zasada musi obowiązywać - bo inaczej
    > trzeba by zdefiniować *wszystkie* słowa używane w ustawach, a nie
    > byłoby czym ich definiować, skoro definicje używałyby słów jeszcze
    > nie zdefiniowanych tudzież powstawałoby "masło maślane" (definicje
    > stworzone na podstawie dopiero definiowanego pojęcia).
    > Jak nie istnieje definicja ustawowa, wywodzi się ją słownikowo.
    > "Tak jak w normalnej komunikacji rozumie się dane pojęcie".

    najpierw spytam się ciebie w jakim celu wprowadza się do dokumentuf
    urzedowych taki pojęcia jak miejsce zamieszkania, czy adres zamieszkania?:O)
    po drugie to w dokumentach prawnych i urzędowych nie można stosowac
    wielkoznacznych pojęć potocznych, bo kto będzie interpretował ich znaczenie,
    urzędnik czy wypełniający?:O)

    > Efekt jest prosty - jeśli ktoś będzie uparcie twierdził, że mając
    > definicje (odrębne) "miejsca zamieszkania" oraz "adresu" nie umie
    > z nich wywieść pojęcia "adresu zamieszkania", to co najwyżej
    > skorzysta ze zwolnienia z odpowiedzialności z tytułu niepoczytalności :]

    to wywiedz mi pojęcie "miłość kultury" z definicji "miłość fizyczna" oraz
    "kultura fizyczna" ?:O)
    wybacz, ale z tą niepoczytalnoscią to chyba ty masz poważne problemy:O)