    Subject: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5f7e1a08$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7e1dea$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7e233c$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7e396f$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7ecb71$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7f75e1$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f804b5f$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f806dd6$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f808b9d$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f80b7f5$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f80ed62$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f80f0e0$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Kviat
    Date: Sat, 10 Oct 2020 16:42:40 +0200

    > W dniu 10.10.2020 o 01:08, Kviat pisze:

    > Ale pisałeś o rzekomym ukrywaniu ppedofilii przez Kosciół Katolicki,

    Kłamiesz.
    Nic nie pisałem o rzekomym ukrywaniu pedofilów przez kościół.
    Cały czas piszę o faktycznym ukrywaniu pedofilów przez kościół.

    > by pasowało napsiać, na jakiej podstawie doszedłeś do takich wniosków.

    Na podstawie powszechnie dostępnych dowodów i raportów o skali tego
    procederu, oraz na podstawie przyznawania się do winy osób uprawiających
    ten proceder.

    https://oko.press/biskup-dziuba-nagrania-ks-pedofil/

    https://oko.press/dziuba-ksieza-porno-ministranci/

    "Ksiądz Stanisław zamyka drzwi i idzie prosto do proboszcza parafii. Ten
    tylko wzruszył ramionami: ,,A co ja mogę zrobić?"."

    "Kilka dni później jedzie więc na spotkanie się z ówczesnym kanclerzem
    kurii łowickiej. Biskupem łowickim był wtedy nieżyjący już dziś Alojzy
    Orszulik.

    Stanisław pamięta dokładnie tę wizytę: ,,Podczas rozmowy zorientowałem
    się, że kuria już wtedy miała wiedzę na temat tych wydarzeń, bo kanclerz
    nie był zdziwiony. Pytał: >>Nadal tam się dzieją takie rzeczy?<<.
    Powiedział mi wtedy, że nie wiedzą co zrobić. I że mam milczeć i
    wytrzymać do czerwca. Jak mi to nie pasuje, to mnie przeniosą. No i mnie
    przenieśli"."

    Ale i tak za chwilę o tym zapomnisz. I nie jest to twoja wina.

    > Podasz inne, to przeanalizuję i ewentualnie zajmę stanowisko. Znowu
    > zaczynasz się powoływać na nieuchwytne i wszystkim znane fakty.

    Nieuchwytne... tylko dla takich jak ty. Ale to nie twoja wina, że dla
    ciebie są nieuchwytne.

    > Jakie dowody? Pytam. Sam bym chętnie sie z nimi zapoznał.

    Wskaż tego, który zabrania ci się z nimi zapoznać, to osobiście buraka
    zwyzywam.

    > Skąd informacja, ze pedofil duchowny ma więcej ofiar, niż świecki?

    Z wykopalisk. Archeologicznych.

    > Jakie raporty?

    Te utajnione przez kosmitów. Niektórym ludziom wszczepili chipy do
    mózgu, które blokują możliwość samodzielnego ich znalezienia i zobaczenia.
    Te chipy działają w taki sposób, że nawet jak dowiesz się o ich
    istnieniu, to wymazują ci to z pamięci i powodują zapętlenie pytania
    "jakie raporty?".

    > No ja przykłądowo niespecjalnie mam jakieś wiarygodne informacje na
    > temat tego, co się tam "wyprawia".

    Tak działa ten chip. Przykro mi, że akurat ciebie to spotkało.

    > Nie obraź się, ale Ty też niespecjalnie.

    Nie obraź się, ale to tak nie działa. To, że ty nie masz wiarygodnych
    informacji, to nie znaczy, że one nie istnieją. Wiem, to nie twoja wina,
    że nie możesz ich samodzielnie znaleźć.

    > Popatrz. Kolejny raz twierdzisz, ze są publicznie dostępne, tylko ja nie
    > chcę ich przeczytać.

    Nie tyle co nie chcesz. Nie możesz. Chip od kosmitów ci nie pozwala,
    więc to nie twoja wina.

    > Ale podsyłasz materiał o jakimś znęcaniu się i o
    > morderstwach, co z omawianym przez nas zagadnieniem nie ma w ogóle nic
    > wspólnego.

    Mają więcej wspólnego, niż twoje przykłady z prewencyjnym zabieraniem
    ludziom rowerów.
    Ale to nie twoja wina, że nie widzisz związku.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr