  • Data: 2020-10-10 17:59:47
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > A sam Kościół na podstawie pomówień? Oni księży i tak przenoszą co
    > jakiś czas z rożnych powodów. Pytanie, co to daje w kontekście
    > pedofilii? Wszędzie są dzieci. Może przenoszenie do krajów, gdzie
    > kultura jest inna i dzieci i tak nie są chronione nie jest takim
    > całkiem złym pomysłem. W krajach arabskich przykładowo kobiety "są
    > rzeczą". Oczywiście możemy sie z tym nie zgadzać, ale co możemy w
    > praktyce zrobić, by polepszyć ich byt? Taką mają kulturę i chyba
    > nawet tamte kobiety niespecjalnie protestują, bo uważają to za
    > normę.

    No w sumie genialne.
    A jak ksiadz kradnie to wysłac go tam gdzie wszyscy kradna.
    A jak trafi sie jakis morderca to moze wysłać go w miejsce gdzie sie
    toczy jakas wojna? To sobie postrzela...
    Ale mozeby tak na czas sledztwa po prostu odizolowac go od dzieci? W
    szczegolnosci od spraw zwiazanych z kosciołem, gdzie miałby miec
    kontakt z dziecmi? No i zadbac zeby sprawa była mozliwie szybko
    wyjasniona zamiast bronic dostepu do dokumentów, do samego ksiedza etc.

    > Wiesz, podejrzany brzmi poważnie. Ale my tu o jakiś pomówieniach
    > piszemy. Wyobraź sobie, ze jak Piotrowi podpowiemy, to gotów
    > walnąć takie doniesienie, ze wszyscy policjanci to pedofile i
    > mordercy. I zawiesisz wszystkich policjantów?

    Przeraza mnie to co piszesz...
    Wy tam tak prowadzicie sledztwa? Na takim samym poziomie logiki?
    Ale gratuluje ze po raz kolejny w obronie pedofilii probujesz
    sprowadzic sprawe do absurdu.
    Wczesniej przyrównywałes gwałt dorosłego ksiedza na dziecku do
    dobrowolnego seksu dorosłych ludzi, tudziez do czynnosci seksualnych
    dwóch nieletnich, teraz probujesz udowodnic ze absurdalne pomowienie
    sprawia ze w kazdym innym przypadku nie mozna nic zrobic do czasu
    skazania delikwenta...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest