  • Data: 2020-10-10 17:59:46
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Źle. On mógł mieć te 16 lat, a ona 14.

    I co to ma wspolnego z układem dorosły mezczyzna - 14 letnia
    dziewczynka?

    > Po co? Ona dorosła. Sama ne może.

    No tak, zapomniałem ze u was norma było, ze przychodziła kobieta,
    przesłuchiwał ja facet i najczesciej tłumaczył jej po co nie warto
    zgłaszac...
    Dlaczego ja chciałbym jej pomoc? To sie nazywa wsparcie i własciwie
    nikomu normalnemu nie trzeba tego tłumaczyc.

    > No i nadal wracamy do punktu
    > wyjścia. Biskup też ma ja za rękę wziąć i zaciągnąć na Policję?
    > Czy wystarczy, ze ją tam odeśle?

    Nawet jeżeli załozyc, ze biskup nie ma zadnego obowiązku w temacie
    zgłoszenia sprawy na policje (chociaz moim zdaniem ma dowiedział sie o
    przestepstwie które popełnił jego podwładny) to nadal ma ogromny
    obowiazek w temacie: odizolowac ksiedza od potencjalnych kolejnych
    ofiar.

    Ale w innym poscie pytałes o to co byłoby dobre dla koscioła. Wiec dla
    dobra koscioła powinien to zgłosic chociazby dlatego zeby udzielic
    wsparcia tej zgłaszajacej osobie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka