  • Data: 2020-10-10 17:59:46
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > A to czemu? Ludzie, jak ludzie. Mam kilku znajomych w stanie
    > duchownym. Fajni koledzy / koleżanki, ale nie widzę powodu, by ich
    > za nadludzi uważać.

    Dlatego ze taka jest specyfika ich działań.
    Ich imperatyw moralny musi byc czarno biały.
    Jeżeli jest inaczej i sa sobie we własnej głowie zrelatywizować gwałt
    na nieletnim dziecku to wypierniczac z ambon i zajac sie sprzedaza
    kwiatków, sprzedaza glutów w internecie lub jakimkolwiek innym
    biznesem.
    Tak jak ci probowałem wytłumaczyc w innym poscie;
    - kucharz ma dobrze gotowac a nie tłumaczyc ze najlepsza jest szynka z
    biedry za 12zł
    - bank ma sie zajmowac pieniedzmi
    - policjant mastac na strazy prawa
    - a ksiadz ma byc jeszcze wyzej bo prawo go nie ogranicza i musi
    skurwysynstwo nazywac skurwysynstwem.

    > Ja osobiście w ogóle, to mam inny pomysł. Takie ułożenie tego
    > wszystkiego, by ksiądz nie spotykał się sam na sam z dzieckiem.
    > Posada przyzwoitki nie było odmianą bodygardingu przed masowymi
    > gwałtami.

    Praktycznie chyba masz racje. Ale po co nam kosciol w którym boimy sie
    dziecka z ksiedzem zostawic?

> [...]
    > sam na strzelnicy, że później będzie jakaś dwuznaczna sytuacja i
    > będą się z głupot tłumaczyć. Jeśli już ktoś się uprze sam na sam
    > (bo pewne rzeczy nie da się grupowo robić) to pani sobie
    > koleżankę, kolegę, mamę , tatę dziadka przyprowadzi. Może siedzieć
    > na ławce na kulochwycie tylnym i nie musi strzelać.
    >
    > Ksiądz odprawiający mszę ma niewielkie szanse skrzywdzić wiernego
    > w kościele. Co, bedzie go lubieżnym wzrokiem obrzucał? Zajęcia na
    > parafii w grupie też nie sprzyjają jakimś zagrożeniom. Czy widzisz
    > powód do spotkań przez księdza z dzieckiem sam na sam? Jeśli chce,

    Z czyjego punktu widzenia na to patrzysz?
    Rodzica czy dziecka?
    Jako rodzic nie wysłałbys dziecka samego do koscioła bo np jako
    ministrant pomaga przy odprawianiu mszy?
    A na wycieczke na która jada ministranci z ksiedzem?

    > Rozumiem, ale nie możemy na to patrzeć bez świadomości
    > całokształtu.

    Ja nie moge?
    Przeciez ty to robisz i jak masz konkretny przypadek to odnosisz sie do
    całosci a jak ktos chce z toba rozmawiac o całosci to chcesz schodzic
    do konkretnego przypadku.

    CZy te proby manipulacji sa u ciebie nieswiadome?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?