  • Data: 2020-10-10 01:23:10
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.10.2020 o 01:08, Kviat pisze:

    > Bowiem w owym czasie również nie pisałem o wielorybach.
    > Chyba nie chcesz powiedzieć, że nie masz zdania na temat istnienia
    > wielorybów, bo ci ich nie przedstawiłem?

    Ale pisałeś o rzekomym ukrywaniu ppedofilii przez Kosciół Katolicki, to
    by pasowało napsiać, na jakiej podstawie doszedłeś do takich wniosków.

    > Czyli, gdybym ci nie wkleił tych kilku linków, to wyciągnąłbyś wniosek,
    > że pedofilia u klechów jest na poziomie 0%.
    > Genialne.

    Pewnie Cię to zdziwi, ale niespecjalnie mnie interesuje, czy podejrzany
    jest duchownym, czy świeckim.

    > Nie wpadłeś na to, że te kilka linków nie wyczerpuje tematu?

    Podasz inne, to przeanalizuję i ewentualnie zajmę stanowisko. Znowu
    zaczynasz się powoływać na nieuchwytne i wszystkim znane fakty.

    > Już raz pytałem: mam ci tu wkleić wszystkie istniejące dowody, bo
    > istnieją tylko te, które ci tu podam?

    Ale ż nie. Ale jeśli chcesz mnie przekonać, że masz rację, to
    pasowałoby podrzucić kilka co istotniejszych.

    > Załóżmy, że masz rację. Że ilość pedofilów jest podobna (co nie jest
    > prawdą - są na to dowody, że tak nie jest - i komu ja to piszę?).

    Jakie dowody? Pytam. Sam bym chętnie sie z nimi zapoznał.

    > Ale nadal udajesz, że zapominasz o fakcie, że taki klecha-pedofil ma
    > przeciętnie na sumieniu o wiele więcej ofiar niż "zwykły" pedofil, a po
    > drugie ma ochronę swojej bogatej i wpływowej instytucji.

    Skąd informacja, ze pedofil duchowny ma więcej ofiar, niż świecki? Jeśli
    pedofil przemyci sie do zawodu nauczyciela, czy lekarza, to ofiar też
    może być masa. W wypadku duchownego wiele zależy od tego, czym się zajmuje.

    > A może nie udajesz i faktycznie jesteś tak bardzo oderwany od
    > rzeczywistości...

    No ale Ty w ogóle w tej rzeczywistości nie jesteś. Jak nawet podsyłasz
    jakieś materiały, to nawet ich nie rozumiesz, bo to argumenty na moje, a
    nie Twoje tezy.

    > Raporty mówią o dziesiątkach i setkach ofiar poszczególnych klechów, o
    > znęcaniu się i gwałtach na podopiecznych w przykościelnych domach
    > dziecka, domach opieki, kościelnych "ochronkach" itp., o celowych
    > aranżacjach gwałtów przez funkcjonariuszy kościoła na podopiecznych
    > przez innych podopiecznych, o mordach nie wspominając, a ty tu
    > pierdolisz jakieś wyssane z brudnego palucha bzdury o dochodzeniu do
    > statystycznego poziomu całego społeczeństwa?

    Jakie raporty?

    > Kim trzeba być, jaki syf trzeba mieć w głowie, żeby napisać coś takiego
    > wiedząc co się w tej organizacji wyprawia?

    No ja przykłądowo niespecjalnie mam jakieś wiarygodne informacje na
    temat tego, co się tam "wyprawia". Nie obraź się, ale Ty też niespecjalnie.

    > https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/pani-jeszc
    ze-nie-wie-co-to-jest-pieklo/tcj0x

    To o znecaniu sie przez siostry nad wychowankami - z pedofilią mało ma
    wspólnego.

    > https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/swiat/16964
    92,1,pieklo-w-irlandzkim-kosciele-masowy-grob-na-ter
    enie-prowadzonym-przez-zakonnice.read

    A to z kolei o zabójstwach w Irlandii. podpowiesz, jaki to ma związek z
    ukrywaniem pedofilii w kościele?

    > Jakby nie wyszło na jaw, to byłoby mniej?
    > Zdecydowanie ci się pogorszyło.

    > Dlaczego kłamiesz, że nie mamy na to dowodów, skoro dowody są publicznie
    > dostępne?
    > Napisz chociaż raz uczciwie, że nie chce ci się z nimi zapoznać, a nie,
    > że ich nie mamy.

    Popatrz. Kolejny raz twierdzisz, ze są publicznie dostępne, tylko ja nie
    chcę ich przeczytać. Ale podsyłasz materiał o jakimś znęcaniu się i o
    morderstwach, co z omawianym przez nas zagadnieniem nie ma w ogóle nic
    wspólnego.

    --
    Robert Tomasik