  • Data: 2020-10-10 05:15:38
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Nie można podciągnąć, bo homoseksualzm to nie wolny wybór.

    Ale pedofilia/pederastia to musi być wolny wybór który nie może być
    zdeterminowany genetycznie? Wydźwięk oryginalnego argumentu sprowadzał
    się (jak dla mnie) do tego że ksiądz pedofil/pederasta jest "tylko"
    podwójnie nienormalny.

    <pół-demagogia> Różnica między homoseksualizmem a pedofilią jest taka że
    społeczeństwo _przestało_ wmuszać w homoseksualistów w dobrowolnych
    związkach dorosłych osób "szerszy interes społeczny" ale dzieci poniżej
    lat 15 dalej "uszczęśliwia na siłę". </pół-demagogia>

    AFAIR Palikot chciał obniżenia wieku w KK-200 do 12 lat.
    <cynizm> Chciał odebrać dziewczynkom prawo do _legalnej_ aborcji. </cynizm>

    --
    A. Filip