  • Data: 2020-10-10 02:38:18
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Wiara ma to do siebie, że jedni wierzą, a drudzy nie. Trudno na grupie o
    > prawie rozważać, czy istnieje jakaś istota doskonała w formie Boga.

    A ktoś tutaj to rozważa? Mowa jest o ukrywaniu prawdy. Skup się.

    > Jeśli chodzi o ukrywanie pedofili, no to do końca nei za bardzo wiadomo,
    > jak to jest.

    Wiadomo.

    > Po piewrsze nie wiadomo, jak bardzo jest to poważny
    > problem.

    Wiadomo.
    To jest bardzo poważny problem.

    > Sam jako dowód ukrywania pedofilii w Kościele wskazałem opracowanie,
    > które wśród zarzutów ukrywania pedofili

    Do tej pory twierdziłeś, że nie ma dowodów...

    No dobra...
    Wszystko wskazuje na to, że dyskutuję z jakąś upośledzoną osobą, jakimś
    mitomanem, który twierdzi, że jest policjantem. Ja wiem, że w obecnej
    milicji poziom nie jest zbyt wysoki, ale to już jest przesada.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr