  • Data: 2020-10-10 03:48:17
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Nie bluzga, stara się jakoś argumentować, nie obraża się o byle g. to
    > czemu nie? A, że się z nim najczęściej nie zgadzam i śmierdzi na
    > kilometr trolem, cóż, to specyfika tego typu dyskusji.

    "Dyskusja" z ludźmi z którymi się zgadzamy to "kącik wzajemnej adoracji"
    a nie dyskusja.

    Ja dawno doszedłem do przekonania że realistyczny cel większości
    usenetowych dyskusji "politycznych" to skrócenie listy rozbieżności.
    Przekonanie (pełne) do swoich racji to przeważnie+ "cel (za) ambitny".

    <cynizm> Jak dwóch inteligentnych ludzie się w pełni zgadza to albo
    "stoją pod ścianą" albo się nie wgłębili (wystarczająco) w
    "detale". </cynizm>

    --
    A. Filip